Voor 13:00 uur besteld, morgen in huis* Voor 13:00 uur besteld, morgen in huis*
Gratis levering v.a. € 2500,- Gratis levering v.a. € 2500,-
Afhalen in Oss Afhalen in Oss
Menu
Menu sluiten Menu sluiten
Getoonde prijzen:
Incl. BTW
Excl. BTW
Terug

Bezorgen

Veelgestelde vragen - bestellen
Bestellen
Veelgestelde vragen - betalen
Betalen
Veelgestelde vragen - bezorgen
Bezorgen
Veelgestelde vragen - afhalen
Afhalen
Veelgestelde vragen - retourneren
Retourneren

Bezorgen

Wanneer kan ik de spullen verwachten?

U kunt uw bestelling verwachten op de aangegeven datum. Wanneer u uw bestelling voor 13:00 bestelt (op maandag tot donderdag met een leveradres in Nederland), kunt u uw bestelling al de volgende werkdag ontvangen. Hierbij moet u wel rekening houden met levertijden die op productpagina’s worden vermeld. Mocht uw levering toch verplaatst worden dan communiceren wij dit zo spoedig mogelijk met u.

U krijgt de avond voor de levering een track & trace code van onze vervoerder Duijghuijzen. Mocht u levering via onze interne chauffeur lopen dan krijgt u een aparte mail wanneer deze wordt ingepland en wordt u de ochtend van de levering gebeld.

Bekijk minder Bekijk meer

Belt de chauffeur van tevoren?

Ja, wanneer uw bestelling door onze interne chauffeur wordt bezorgd, wordt u op de dag van de levering in de ochtend gebeld. Indien uw levering door onze transporteur Van Duijghuizen gebracht wordt, dan wordt er 30 minuten tot een uur voor de levering gebeld.

Bekijk minder Bekijk meer

Leveren jullie ook op mijn adres?

In principe leveren wij overal. Bestellingen met een afleveradres op de Waddeneilanden of in de grachtengordel van Amsterdam zijn op aanvraag.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe laat komt mijn bestelling?

U krijgt de avond voor uw levering een tijdsindicatie van de  levering als deze via onze transporteur Duijghuijzen wordt geleverd. Niets ontvangen? Kijk dan ook even bij de ongewenste mail. Als onze eigen chauffeur de producten komt brengen dan krijgt u op de dag zelf een telefoontje met de tijdsindicatie.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe worden de spullen geleverd? Met wat komen ze leveren?

Uw producten worden geleverd met een vrachtwagencombinatie van 18 meter lang. Als uw afleveradres voor onze transporteur niet bereikbaar of veilig is om te lossen dan dient u dit direct bij uw bestelling of zo snel mogelijk bij ons aan te geven.

Bekijk minder Bekijk meer

Kunnen ze de producten binnen zetten?

Nee, wij kunnen uw bestelling niet voor u binnen leveren. Onze chauffeur lost altijd op een goed bereikbare en veilige plaats - direct naast de verharde weg - op het adres dat is opgegeven bij de bestelling. Dus niet bij bijvoorbeeld de achterzijde van uw woning of op een verder liggende tweede oprit. Lossen op een andere plaats, zoals oprit, tuinpad, parkeervak of iets dergelijks is op verantwoordelijkheid van de klant; voor schades zijn wij niet aansprakelijk.

Bekijk minder Bekijk meer

Wordt er een zeiltje bij slecht weer overheen gelegd?

Mochten er producten in uw bestelling zitten waarbij dit nodig is dan worden deze afgedekt. Wij raden aan om de producten na levering zo snel als mogelijk binnen te stallen. Wij raden dit ook aan als het droog is.

Bekijk minder Bekijk meer
Jan met duim omhoog

"Jan de Isolatieman, streeft ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Aangezien elke klus uniek is, raden wij u aan altijd contact op te nemen met een professional. Bekijk hier onze voorwaarden."

Zakelijke klant?
Maak een account en profiteer van alle voordelen die Jan de isolatieman te bieden heeft. Ontdek alle voordelen.